Ce presupune sa tinem evidenta contabila a clientului?
- pe baza documentelor contabile furnizate de Client, se efectueaza inregistrarile contabile aferente, utilizand soft-ul nostru sau cel al de Client;
- se pregateste balanta contabila si registrele lunare (jurnal, de cumparari si vanzari, inventar);
- se pregatesc declaratiile fiscale aferente, specifice vectorului fiscal al societatii, respectiv decont de TVA, declaratia VIES, declaratia 394 privind operatiunile desfasurate cu partenerii nationali, declaratia 112 privind obligatiile de plata aferente persoanelor asigurate, declaratia 100 privind impozitul datorat trimestrial (pe veniturile microintreprinderilor sau pe profit) sau cand este cazul;
- se pregatesc situatiile financiare anuale si semestriale, acolo unde este cazul;
- se mentine relatia cu autoritatile fiscale, ITM si banci;
- se pregatesc raportari catre management, cu privire la indicatorii inregistrati de societate: cifra de afaceri, marja neta comerciala, rezultat contabil, capitaluri proprii, clienti neincasati, furnizori neachitati, in functie de scadenta facturilor.